مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-17سياسي

ایجاد دانشکده مهارت و کارآفرینی برای اولین بار در استان یزد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با بیان این که به دنبال احیا مدل های قدیمی در حوزه تجارت و صنعت هستیم، از ایجاد دانشکده مهارت و کارآفرینی برای اولین بار در استان یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان، محمدرضا دهقانی اشکذری در جریان دیدار با نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، آن را یک وظیفه قطعی و فوری دانست و اظهار کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب خود باعث هم افزایی و ظرفیت زایی قوی تر نظام می شود.

وی بابیان این که دانشگاه آزاد به عنوان یکی از دستاوردهای علمی و آموزشی انقلاب اسلامی هم اکنون وارد 40 سالگی خود شده است، افزود: این دانشگاه خدمات ارزشمندی در حوزه نیرو پروری در کشور و در همه قوا و حتی بخش خصوصی داشته و آمار پارک علم و فناوری که بیش از 40 درصد از دانش آموختگان دانشگاه آزاد هستند گواه این توفیق است.

دانشگاه آزاد یزد بزرگ ترین شبکه آموزشی و پژوهشی در یزد رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد توسعه مناطق دانشگاه آزاد به ویژه در محروم ترین مناطق را یک اتفاق خوب، قدرتمند و بدون وابستگی به دولت دانست و گفت: این یک مدل موفق جهانی است و امروز دانشگاه آزاد بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان، در کشور بزرگ ترین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دانشکده مهارت و کارآفرینی برای اولین بار در استان یزد

ایجاد دانشکده مهارت و کارآفرینی برای اولین بار در استان یزد