مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-17اقتصادي

هدف شهرداری شیراز عدالت گستری است/کار سیاسی نداریم


یکی از مهم ترین اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز تهیه نقشه جامع شهری در راستای عدالت گستری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احسان اصنافی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با حضور در جمع خبرنگاران بیان کرد: بودجه سال 1400 بالغ بر شش هزار میلیارد بود و با توجه متمم بودجه شیراز به 9 میلیارد تومان رسید که بالغ بر 98 درصد این بودجه نیز محقق شد.

اصنافی ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته بودجه شهر شیراز حجم قابل توجه ای محقق شد و بودجه سال 1401 نیز به بیش از 15 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به بودجه اولیه سال 1400 دو برابر شده است.

شهردار شیراز ادامه داد: سامانه های مالی شهرداری شیراز با شفافیت مواجه شد که این موضوع یکی از اصلی ترین خواسته های شهرداری بود این در حالی است که شهرداری شیراز بیش از هزار و 130 میلیارد تومان اوراق در سال 1400 به فروش رساند.

وی یادآور شد: با تلاش های صورت گرفته صدور مجوز در شهرداری شیراز به کمتر از یک ماه تقلیل پیدا کرده و اکنون متقاضیان با مراجعه به سامانه های مذکور در کمتر از مدت زمان یاد شده مجوزات لازم را دریافت خواهند کرد.

او ادامه داد: در خط دوم قطار شهری شیراز بیش از 600 میلیارد بدهی پرداخت شده و اکنون 400 میلیارد دیگر نیز به این طرح تزریق شده و در تلاش هستیم تا همزمان با روز شیراز در سال آینده خط دو قطار شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف شهرداری شیراز عدالت گستری است/کار سیاسی نداریم

هدف شهرداری شیراز عدالت گستری است/کار سیاسی نداریم