مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 09:222022-04-17سياسي

افتتاح نمایندگی صندوق توسعه و احیا بافت تاریخی توسط استادکار نابینا در یزد


دفتر نمایندگی صندوق توسعه صنایع دستی و احیای بناهای تاریخی و فرهنگی به دست استادکار نابینای یزدی در این شهر میراث جهانی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، دفتر نمایندگی صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و مرمت و احیای بناهای تاریخی و فرهنگی با حضور استاندار، مدیرعامل صندوق توسعه و احیا و فعالان میراث فرهنگی و جمعی از فعالان این حوزه در شهر میراث جهانی یزد افتتاح شد.

مهران فاطمی استاندار یزد در این مراسم با بیان این که دفتر نمایندگی صندوق توسعه و احیای میراث فرهنگی باید در خصوص مجوزها، پیگیری مسائل میراث فرهنگی و توسعه و احیا نقش داشته باشد، اظهار کرد: انتظار داریم این دفتر پویا و فعال بوده و بتوانیم تاثیرات ملموس آن را مشاهده کنیم.

وی با بیان این که روح زندگی حاکم بر بافت تاریخی یکی از مهمترین جاذبه های آن به شمار می رود، گفت: امیدوار هستیم صندوق احیا در راستای ماموریت های خود برای ایجاد جریان زندگی در بافت تاریخی اقدام کرده و از تبدیل  بافت تاریخی به کاربری های صرف هتل و اقامتگاه جلوگیری کند.

در پایان این مراسم احسان دهقانی، معاون سرمایه گذاری صندوق توسعه و احیا با حفظ سمت به عنوان نماینده این دفتر در یزد معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایندگی صندوق توسعه و احیا بافت تاریخی توسط استادکار نابینا در یزد

افتتاح نمایندگی صندوق توسعه و احیا بافت تاریخی توسط استادکار نابینا در یزد