مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-17اقتصادي

مسیر رفت بلوار 36 متری میدان «لیلاخ» سنندج مسدود شد


رییس سازمان عمران وباز آفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج گفت: مسیر رفت بلوار 36 متری اتصال میدان لیلاخ به سمت تقاطع غیر همسطح سنجرخان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

- اظهار کرد: با توجه به اجرای عملیات تکمیل بلوار 36 متری اتصال میدان لیلاخ به تقاطع غیر همسطح سنجرخان مسیر رفت این بلوار تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی افزود: یکی از طرح های نیمه تمام عمرانی در شهر سنندج، تکمیل بلوار 36 متری اتصال میدان لیلاخ در بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان است که این بلوار با طول هزار و 800 متر و عرض 36 متر شامل دو لاین سواره رو 10 و نیم متری است.

زمانه پور خاطرنشان کرد: به دلیل مشکل معارض حدود 400 متر طول این بلوار از سمت لاین رفت به سمت تقاطع غیر همسطح سنجرخان در سال گذشته تکمیل نشده بود.

وی اظهار داشت: یکی از اقدامات این دوره شهرداری توافق با مالک برای رفع معارض بود که در آبان ماه این توافق حاصل ولی به دلیل مساعد نبودن هوا عملیات تکمیل این طرح به امسال موکول شد.

رییس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج افزود: در راستای تکمیل این طرح عمرانی عملیاتی نظیر احداث دیوار حائل به طول 80 متر و ارتفاع چهار متر و عملیات راکفیل، خاکریزی، جدول گذاری، اساس، آسفالت و نصب تیر روشنایی، مسیر رفت از سمت میدان لیلاخ به تقاطع غیر همسطح سنجرخان تا اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر رفت بلوار 36 متری میدان «لیلاخ» سنندج مسدود شد

مسیر رفت بلوار 36 متری میدان «لیلاخ» سنندج مسدود شد