مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-17سياسي

بررسی مشکلات تنگه مهریان و غار ده شیخ/ صنف های غیرمرتبط تنگه مهریان جابه جا شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از بررسی مشکلات مناطق گردشگری تنگه مهریان و غار ده شیخ با حضور مسئولان استانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سعید طالبی پور امروز یکشنبه 27فروردین ماه 1401در نشست کارگروه گردشگری استان،اظهار کرد:  این دو جاذبه سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی که نیازمند توسعه زیرساخت های اساسی گردشگری است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساماندهی منطقه گردشگری تنگه مهریان نیازمند همکاری شهرداری و راهداری است که باید برای ساخت و سازهای غیر اصولی در آن مکان برنامه ریزی لازم انجام شود.

طالبی پور افزود: در منطقه گردشگری غار ده شیخ پاتاوه نیز مشکلاتی در حوزه ایجاد برخی زیرساخت ها گردشگری وجود دارد که نیازمند همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی تصریح کرد:  این دو منطقه گردشگری در تعطیلات عید فطر امسال از نقاط گردشگرپذیر کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود و باید هرچه سریعتر مشکلات آنها برطرف شود.

دبیر کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وجود برخی از اصناف غیر مرتبط با حوزه گردشگری در تنگه مهریان از مشکلات اساسی است که انتظار داریم مسئولان نسبت به جابه جایی این اصناف هرچه سریعتر تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات تنگه مهریان و غار ده شیخ/ صنف های غیرمرتبط تنگه مهریان جابه جا شود

بررسی مشکلات تنگه مهریان و غار ده شیخ/ صنف های غیرمرتبط تنگه مهریان جابه جا شود