مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-17ورزشي

افت آموزشی و پژوهشی دانشجویان در دوره آموزش مجازی


رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به افت آموزشی، مهارتی و پژوهشی دانشجویان بدلیل غیر حضوری بودن کلاس های آموزشی، گفت: آموزش حضوری در اغلب دانشگاه ها از چهاردهم فروردین از سر گرفته شده است.

- رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به افت آموزشی، مهارتی و پژوهشی دانشجویان بدلیل غیر حضوری بودن کلاس های آموزشی، گفت: آموزش حضوری در اغلب دانشگاه ها از چهاردهم فروردین از سر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداش پور در نشست چالش ها و آسیب های حضوری شدن دانشگاه ها، استقبال دانشجویان از حضوری شدن دانشگاه ها و حضور در کلاس های آموزشی را پر شور و بی نظیر توصیف و اظهار کرد: اغلب دانشگاه های کشور با حضور حداکثری دانشجویان از 14 فروردین ماه پس از دو سال وقفه بخاطر همه گیری ویروس کرونا در ایران و جهان آغاز بکار کردند.

وی گفت: با توجه به دو سال عدم استفاده از خوابگاه ها و امور تغذیه، ممکن است متولیان امر با چالش هایی مواجه شوند و این نشست در همین راستا برگزار می گردد تا در حد توان با هم افزایی فکری و مالی، در رفع مشکلات بکوشیم.

رییس سازمان امور دانشجویان در ادامه افزود: این سازمان در سال جدید با تمام ظرفیت المپیاد ورزشی قهرمانی را در تبریز، المپیاد ورزش همگانی را در شهر کرد و جشنواره فرهنگی و ورزشی دانشجویان بین الملل را در دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت آموزشی و پژوهشی دانشجویان در دوره آموزش مجازی

افت آموزشی و پژوهشی دانشجویان در دوره آموزش مجازی