مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-17حوادث

خلبان پاراگلایدر زریوار فاقد مجوز پرواز بوده است


مسئول انجمن ورزش های هوایی شهرستان مریوان گفت: خلبان پاراگلایدری که در سایت پروازی دریاچه زریوار سقوط کرد، فاقد مجوز پرواز بوده و متاسفانه یک نفر از شهروندان مریوانی را به کام مرگ فرستاد.

- کامران رحیمی در گفت و گو با ایسنا، ضمن ابراز تأسف از حادثه پیش آمده، اظهار کرد: خلبان این پاراگلایدر جوان 15 ساله ای بوده است که متأسفانه مجوزهای لازم برای پرواز دو نفر را نداشته است.

وی افزود: حادثه سقوط پاراگلایدر در محوطه پروازی زریبار در ساعت 17 و 20 دقیقه عصر در مسیر پروازی این دریاچه اتفاق افتاد که متاسفانه در این حادثه ناگوار مسافر این پرواز که جوانی 25 ساله بود فوت کرد و خلبان پاراگرایدر نیز مصدوم شده و به بیمارستان انتقال یافته است.

مسئول انجمن ورزش های هوایی شهرستان مریوان با بیان اینکه این پرواز بدون هماهنگی انجمن انجام شده است، عنوان کرد: متاسفانه سایت های پروازی در تمام ایران نظارت خاصی ندارند و مانند سالن های ورزشی که دروازه ورودی خاصی دارند و قابل کنترل است، این رشته ورزشی این امکان را ندارد.

رحیمی با اشاره به اینکه مردم نباید به دنبال هیجان های کاذب باشند، خاطرنشان کرد: اگر افرادی تمایل به پرواز دارند باید حتما مدارک و مجوزهای لازم پرواز خلبان و بیمه سرنشین داشته باشند و پس از روییت آنها توسط سایت، پرواز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلبان پاراگلایدر زریوار فاقد مجوز پرواز بوده است

خلبان پاراگلایدر زریوار فاقد مجوز پرواز بوده است