مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 08:472022-04-17سياسي

کمک فناورانه جهاددانشگاهی سمنان به پیشرفت علمی و توسعه اقتصادی استان


نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه گفت: ظرفیت ها و توانمندی های جهاددانشگاهی استان سمنان در حوزه علم و فناوری به پیشرفت علمی و توسعه اقتصادی استان کمک می کند و اجرای طرح های فناورانه و دانش بنیان با کمک جهاددانشگاهی سمنان شتاب بیشتری می گیرد.

- ایسنا/سمنان نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه گفت: ظرفیت ها و توانمندی های جهاددانشگاهی استان سمنان در حوزه علم و فناوری به پیشرفت علمی و توسعه اقتصادی استان کمک می کند و اجرای طرح های فناورانه و دانش بنیان با کمک جهاددانشگاهی سمنان شتاب بیشتری می گیرد.

عباس گلرو در نشست با سرپرست و معاونین جهاددانشگاهی استان سمنان اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از مهمترین مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی کشور است و حضور این نهاد علمی در پروژه ها و طرح های علمی و فناورانه، پشتوانه بسیار خوبی خواهد بود.

وی افزود: از همین ظرفیت و توانمندی که در مجموعه جهاددانشگاهی استان سمنان است، در اجرای طرح های فناورنه و دانش بنیان که از سال گذشته در حوزه انتخابیه شروع شده است استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه اضافه کرد: پارک اقتصاد دیجیتال، کارخانه نوآوری و مزرعه نوآوری، همچنین مراکز رشد در شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر از جمله طرح های فناورانه در حال اجرا در سمنان است و از تمام ظرفیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک فناورانه جهاددانشگاهی سمنان به پیشرفت علمی و توسعه اقتصادی استان

کمک فناورانه جهاددانشگاهی سمنان به پیشرفت علمی و توسعه اقتصادی استان