مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-17حوادث

نجات جان نوزاد هشت ماهه یزدی در وقت اضافه


فرزندش را به آغوش کشیده بود و سراسیمه در خیابان به این طرف و آن طرف می دوید و از رهگذران کمک می خواست؛ نمی دانستم چه شده و برای چه طلب کمک می کند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، از کلاس آموزشی، خارج و روانه منزل بودم که در محل روستای مهدی آباد واقع در بخش رستاق شهرستان اشکذر یزد با این صحنه روبرو شدم، خودرو را به کناری زده و خود را به این مادر و فرزند که بعدها فهمیدم مادر بزرگش هست رساندم.

رنگ مادر بزرگ چون گچ سفید شده بود و با التماس از من می خواست تا نوه اش را نجات دهم، بچه را از او گرفتم، رنگ لبها و صورت این نوزاد دختر که فقط هشت ماه داشت عوض شده بود و چشمها به سمت بالا رفته و از دهانش کف خارج میشد.

مادر بزرگش گفت چیزی در گلویش گیر کرده و نمی تواند نفس بکشد؛ و من که امدادگر و نجاتگر هلال احمر بودم باید کاری می کردم، خودم را به آن مادر معرفی کردم و به او که می گفت بچش را به درمانگاه ببریم اطمینان دادم که بهتر است کمک های اولیه را همین جا انجام دهیم، ممکن است تا درمانگاه دیر شود! اینها آغاز صحبت های راضیه جعفری ندوشن نجاتگر، امدادگر و مربی هلال احمر استان یزد بود که به تازگی به خاطر رفتار انسان دوستانه اش با یک طفل هشت ماهه و نجات جان وی مورد توجه مسوولان استان و شبکه های اجتماعی و مردم قرار گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان نوزاد هشت ماهه یزدی در وقت اضافه

نجات جان نوزاد هشت ماهه یزدی در وقت اضافه