مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 08:222022-04-17سياسي

افزایش ظرفیت های همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان قم و جهاد دانشگاهی بررسی شد


حسینی در خصوص هم افزایی و همکاری های بیشتر در زمینه های مختلف آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی با دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام آمادگی کرد.

- ایسنا/قم حسینی در خصوص هم افزایی و همکاری های بیشتر در زمینه های مختلف آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی با دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام آمادگی کرد.

علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم، در جلسه دیدار دکتر محمد حیدری رییس جهاد دانشگاهی استان قم با دکتر مهدی مصری رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، در حوزه فرهنگی از همکاری جهاد دانشگاهی استان قم با دیگر دانشگاه های استان قم خبر داد و گفت: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم در هفت دانشگاه دولتی حضور دارد و همچنین با سایر دانشگاه های استان در اجرای برنامه های مشترک علمی، فرهنگی و اجتماعی مسابقات و مناظرات دانشجویی نیز تعامل و همکاری دارد.

وی با اشاره به فعالیت های معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم بیان کرد: اساس فعالیت های معاونت فرهنگی افزایش مشارکت دانشجویان، توانمندسازی دانشجویان در حوزه های مختلف، ارتقاء روحیه خودباوری و ترویج برنامه های فرهنگی با موضوعات متنوع در میان دانشجویان، مشارکت در تعمیق و گسترش فرهنگ اسلامی و ایرانی در دانشگاه ها و بحث جهاد تبیین به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت های همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان قم و جهاد دانشگاهی بررسی شد

افزایش ظرفیت های همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان قم و جهاد دانشگاهی بررسی شد