مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 07:372022-04-17سياسي

مسیر گمراهی انسان با لقمه حرام آغاز می شود


امام جمعه قزوین در جلسه یازدهم تفسیر قرآن کریم در مسجد امام خمینی (ره) گفت: مسیر گمراهیِ انسان با لقمه حرام آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در جلسه یازدهم تفسیر قرآن کریم که در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: در آیه 15 سوره مبارک فرقان خدای متعال به پیغمبر فرموده از راه دیگری وارد شو و با لحن دیگری با کافران سخن بگو تا شاید این آدم های لجوج را سربه راه کنی، به کافران از جهنم و سختی های جهنم بگو تا شاید هدایت پیدا کنند.

وی عنوان کرد: خداوند در ادامه می فرماید ای پیغمبر به آن ها بگو این بهتر است که شما خود را در جهنم نگه دارید یا بهشتی که خدا به اهل تقوا وعده داده را داشته باشید؟ خب هر عقل سلیمی بهشت را انتخاب می کند، وقتی ما می دانیم عاقبت دروغ، نفاق و تهمت جهنم است، چرا راه درست را انتخاب نکنیم؟ امام جمعه قزوین بیان کرد: خداوند می فرماید چرا باید دار و ندار خود را از دست بدهید و به جهنم بروید، این در حالی است که در بهشت انسان در والاترین شرایط کمال قرار دارد و هر چه مؤمنین و متقین دلشان بخواهد در بهشت برای آن ها فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: البته واضح است که مؤمن در بهشت چیز بد نمی خواهد، مثلاً این گونه نیست که بگوید فلان طایفه من که بدکردار هستند را به بهشت بیاورید، خیر این گونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر گمراهی انسان با لقمه حرام آغاز می شود

مسیر گمراهی انسان با لقمه حرام آغاز می شود