مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 07:172022-04-17سياسي

جلوی موازی کاری در مورد بازارچه های خیریه گرفته شود


عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه نهادهای مختلف اقدام به برگزاری بازارچه های خیریه می کنند، گفت: باید با برگزاری جلسات با نهادهای مرتبط، - هم افزایی در این حوزه افزایش یابد.

فخر السادات خامسی در نشست کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مباحث مطرح شده در بحث اصناف، گفت: اصناف در حوزه های مختلف همیشه پیش قدم بوده و همکاری خوبی هم همیشه با شهرداری داشته و دارند.

وی ادامه داد: از زمان شیوع کرونا هم یکی از بخش های جامعه که بیشتر از همه با مشکل مواجه شده بودند، اصناف بودند که محدودیت ها و تعطیلی ها به صورت ویژه بر فعالیت آنها تاثیر گذاشت.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه بازارچه های مشاغل خانگی و خاص بانوان آسیب دیده اجتماعی در خیلی از ادارات پیگیری می شود، ولی همه این فعالیت ها به صورت پراکنده هستند، گفت: بهبود روند فعالیت این بازارچه ها در بهبود وضعیت مشاغل خانگی در یزد بسیار نتیجه بخش است و خوشبختانه علاوه بر بخش های دولتی، بخش های غیردولتی هم فعالیت های گسترده ای در این حوزه انجام می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، خامسی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوان جلوی موازی کاری ها در این بخش را گرفت و تاثیرگذاری برنامه ها را بهتر و بیشتر کرد، بهتر است نشستی در این حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی موازی کاری در مورد بازارچه های خیریه گرفته شود

جلوی موازی کاری در مورد بازارچه های خیریه گرفته شود