مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 07:022022-04-17پزشكي

کمبود انسولین در اصفهان صحت ندارد


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: انسولین در اصفهان موجود است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد و ذخیره خوبی در استان برای انسولین انجام شده است.

- محمود اعتباری، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که آیا کمبود انسولین در اصفهان صحت دارد، اظهار داشت: انسولین در اصفهان موجود است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه فقط یک برند خاص از انسولین کمبود داشت که برطرف شد، افزود: اغلب قلم های انسولین در اصفهان موجود است و ذخیره خوبی در استان برای انسولین انجام شده است.

اعتباری با بیان اینکه داروخانه های مشخصی در اصفهان اقدام به توزیع انسولین می کنند و در این زمینه مشکلی وجود ندارد، گفت: خود بیماران دیابتی نیز فهرست داروخانه ها را دارند و مراجعه و انسولین را دریافت می کنند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد: در استان اصفهان 180 داروخانه انسولین توزیع می کنند و اگر بیماری برای دریافت انسولین با مشکل روبه رو شد، با شماره تلفن 190 سازمان غذا و دارو تماس بگیرد تا محل هایی که انسولین توزیع می شود را به اطلاع بیمار برساند.

انتهای پیام/63101/ج/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود انسولین در اصفهان صحت ندارد

کمبود انسولین در اصفهان صحت ندارد