مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 06:372022-04-17اقتصادي

6.9 میلیارد مترمکعب گاز در آذربایجان غربی مصرف شد


رییس اندازه گیری و توزیع شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: سال گذشته، هر مشترک استان، روزانه 28 مترمکعب گاز مصرف کرد.

- علی محمودی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طی سال گذشته در مجموع 6 میلیارد و 900 میلیون مترمکعب گاز در استان به مصرف رسید که با توجه به یک میلیون و 70 هزار مشترک در آذربایجان غربی، به طور متوسط هر مشترک روزانه حدود 28 مترمکعب گاز مصرف کرده است.

وی با اشاره به افزایش 300 میلیون مترمکعبی گاز در استان طی سال گذشته نسبت به سال 99، افزود: 54 درصد معادل سه میلیارد و 800 میلیون مترمکعب از مصرف گاز در سال قبل مربوط به بخش خانگی و 24 درصد معادل یک میلیارد و 630 میلیون مترمکعب مربوط به بخش نیروگاه ها بود.

رییس اندازه گیری و توزیع شرکت گاز آذربایجان غربی، با اعلام اینکه پیک مصرف گاز در سال گذشته مربوط به سوم بهمن با بیش از 32 میلیون و 700 هزار متر مکعب در کل استان بود، خاطرنشان کرد: البته این میزان مصرف همزمان با محدودیت مصرف نیروگاه ها و کارخانه های سیمان بود وگرنه رقم بیش از این و غیرقابل کنترل می شد.

محمودی با اعلام اینکه اگر میزان مصرف گاز در زمان پیک به 40 میلیون مترمکعب می رسید قطعی گاز اجتناب ناپذیر بود، افزود: ظرفیت خطوط گاز به اندازه ای است که پاسخگوی حداکثر مصرف مشترکین را انتقال دهد اما با توجه به اینکه منابع گازی خارج از استان و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6.9 میلیارد مترمکعب گاز در آذربایجان غربی مصرف شد

6.9 میلیارد مترمکعب گاز در آذربایجان غربی مصرف شد