مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 04:472022-04-17اقتصادي

دعوت مدیریت شهری دستجرد از سرمایه گذاران عرصه گردشگری


شهردار دستجرد از حمایت جدی شهرداری و شورای اسلامی این شهر از سرمایه گذاران عرصه گردشگری خبر داد و گفت: بسته های تشویقی در این زمینه تعریف و تشریح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسین طالعی شب گذشته در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به تلاش مدیریت شهری دستجرد برای استفاده از ظرفیت این شهر و معرفی آن به عنوان قطب گردشگری استان قم اظهار کرد: دستجرد با مشکلاتی مانند زمین خواری به دلیل عدم وجود اسناد دقیق مالکیت اراضی، نداشتن راه استاندارد دسترسی و همچنین کمبود آب شُرب رو به روست که این موارد باید حل و فصل شود.

وی نیاز دیگر این دستجرد را الحاق اراضی به محدوده شهری برای حل مشکل کمبود مسکن عنوان کرد و افزود: نظم دهی به وضعیت املاک دستجرد در دستور کار مدیریت شهری است.

شهردار دستجرد همچنین به برخی اقدامات  مدیریت شهری جدید توجه داد و خاطر نشان کرد: توجه به توسعه فضای سبز و زیباسازی شهری، پیگیری تخصیص زمین برای احداث پارک جنگلی، پیگیری اتمام برخی پروژه های عمرانی و طراحی اِلِمان شهدای گمنام، برپایی یادواره شهدای بخش خلجستان در کنار پخش اذان از پنج نقطه عمومی سطح شهر بخشی از اقدامات اخیر شورا و شهرداری دستجرد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت مدیریت شهری دستجرد از سرمایه گذاران عرصه گردشگری

دعوت مدیریت شهری دستجرد از سرمایه گذاران عرصه گردشگری