مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 01:222022-04-16سياسي

آماده باش ماشین آلات شهرداری بجنورد برای مدیریت بحران


معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد از آماده باش ماشین آلات شهرداری برای مدیریت بحران پیرو هشدار نارنجی هواشناسی خراسان شمالی خبر داد.

- مجتبی پارساپور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با اعلام هشدارهای هواشناسی، از بامداد امروز آماده باش کامل اعلام شده و تمامی پرسنل اجرایی حوزه عمران در سطح شهر حضور دارند.

وی ادامه داد: برابر مصوبات جلسه اضطراری ستاد بحران که طی روز گذشته برگزار شد، بیل مکانیکی و ماشین آلات مورد نیاز در مجاورت پل های شهر که در بازدیدهای اخیر مورد بررسی قرار گرفته، مستقر شده است.

پارساپور به همکاری شهرداری با اورژانس در مدیریت بحران ها نیز اشاره کرد و گفت: نشستی با حضور شهردار مرکز استان با رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خراسان شمالی برگزار و در آن بر لزوم همکاری در راستای افزایش تاب آوری شهر، مدیریت صحیح و اقدامات فوریتی در زمان های بحرانی تاکید شد.

وی خاطرنشان کرد: پیرو این نشست، استقرار خودروهای آمبولانس در ایستگاه های آتش نشانی، سوله بحران و نقاط مختلف شهر مورد بررسی کارشناسانه قرار خواهد گرفت و در زمان های بحرانی، اورژانس اجتماعی نیز به سهولت به شهروندان خدمات ارائه دهد.

شهردار بجنورد نیز در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام آمادگی شهرداری برای هرگونه حادثه احتمالی، اظهار کرد: 4 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش ماشین آلات شهرداری بجنورد برای مدیریت بحران

آماده باش ماشین آلات شهرداری بجنورد برای مدیریت بحران