مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 23:522022-04-16سياسي

سهم 40درصدی آرادان از کشت گلخانه ای استان سمنان


استاندار سمنان از وجود 40درصد کشت گلخانه ای این استان در آرادان خبر داد.

- ‍ سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از دو پروژه احداث راه اصلی گرمسار- سیمین دشت-فیروزکوه و تقاطع غیرهمسطح وروردی آرادان اظهار کرد: شهرستان آرادانداز ظرفیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت این دو پروژه راهسازی افزود: برای این دو پروژه از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، اعتبار تخصیص یافته و علاوه بر این، اعتبار استانی و ملی نیز دارد.

استاندار سمنان با اشاره به فعالیت های کشاورزی و دامداری در آرادان به معضل نهاده های دامی پرداخت و گفت: در بحث تامین نهاده های دامی در استان بیش از 150 درصد افزایش در سال 1400 نسبت به 1399 را داشتیم.

هاشمی از تلاش برای حل مشکلات کشاورزان خبر داد و افزود: در اولین فرصت آمادگی داریم تا با حضور برخی مدیران کل، موارد و مسایل تشکل های بخش کشاورزی این دو شهرستان را احصا و دغدغه به حق شما را مرتفع کنیم.

وی خطاب به فعالان بخش تعاونی در حوزه کشاورزی گفت: بالاترین سرمایه شما اعتماد مردم است که شرکت تعاونی ها باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

استاندار سمنان با بیان اینکه تولید ثروت و پول در روستاها باید در دستور کار باشد اضافه کرد: اهمیت دادن به شرکت تعاونی های بخش کشاورزی و سایر بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 40درصدی آرادان از کشت گلخانه ای استان سمنان

سهم 40درصدی آرادان از کشت گلخانه ای استان سمنان