مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 22:372022-04-16ورزشي

بازی با برزیل و آرژانتین؛ خیالبافی دبیرکل یا بی خیالی سرپرست؟


آیا می شود درباره چنین موضوع بزرگی، فقط یک نفر در فدراسیون فوتبال خبر داشته باشد و حتی سرپرست موقت فدراسیون هم در جریان نباشد؟ یا حرف یکی خیالبافی است یا آن یکی کلا از ماجراهای فدراسیون بی خبر است - فدراسیون فوتبال در سال جام جهانی، غرق در ناهماهنگی ها و تناقض ها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در حالی که خبر بازی تدارکاتی تیم ملی با یکی از دو تیم بزرگ آمریکای جنوبی قبل از شروع جام در قطر مطرح شره بود، اما سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: درباره برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال با برزیل و آرژانتین من چیزی نمی دانم و از کامرانی فر بپرسید.

آیا می شود درباره چنین موضوع بزرگی، فقط یک نفر در فدراسیون فوتبال خبر داشته باشد و حتی سرپرست موقت فدراسیون هم در جریان نباشد؟ میرشاد ماجدی درمورد آخرین وضعیت برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی که با بهرام رضاییان، حمید استیلی و اسکوچیچ انجام دادیم قرار شد دور هم بنشینند و برنامه ریزی کنند.

اسکوچیچ برنامه ها را داده، اما این دوستان باید آنها تدوین کرده و به ما بدهند تا در هیأت رییسه مطرح و آنها را اجرایی کنیم.

وی درمورد مذاکراتش با جیانی اینفانتینو در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر عنوان کرد: شخصاً با اینفانتینو صحبت کردم و درمورد فوتبال ایران و مسائل ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی با برزیل و آرژانتین؛ خیالبافی دبیرکل یا بی خیالی سرپرست؟

بازی با برزیل و آرژانتین؛ خیالبافی دبیرکل یا بی خیالی سرپرست؟