مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 22:122022-04-16اجتماعي

ضرورت اجرای قانون هوای پاک توسط دستگاه های دولتی در آذربایجان غربی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از ضرورت اجرای قانون هوای پاک توسط دستگاه های دولتی خبر داد وگفت: طی سال های اخیر کاهش بارندگی در کنار عوامل دیگر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، یاسر رهبردین در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا و گردوغبار استان، با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با کشورهای همسایه برای مدیریت منابع آبی و کنترل گردوغبار، اظهارداشت: لایروبی سرشاخه رودخانه نازلو و همچنین ساماندهی سد این رودخانه به صورت جدی پیگیری می شود.

وی ادامه داد: باتوجه به آلودگی هوا در سالهای اخیر حفاظت از محیط زیست و مدیریت فضای سبز شهری در سطح استان از ضروریات است.

وی یادآور شد:کمربند سبز شهر ارومیه در کمربندی دوم این شهر پیش بینی شده و دستگاه های مختلف در تکمیل این پروژه همکاری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین حفاظت از تالاب های استان را ضروری دانسته و افزود: آبگیری مناسب و به موقع تالاب های آذربایجان غربی با توجه به کاهش ذخیره برفی، توسط دستگاه های متولی انجام پذیرد.

رهبردین در ادامه با تاکید بر رعایت و اجرای قانون هوای پاک توسط تمامی دستگاه ها، تصریح کرد: دستگاههای متولی در حوزه هوای پاک، مکلف به انجام تکالیف و ارائه گزارش مستمر از عملکرد خود به سازمان محیط زیست هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای قانون هوای پاک توسط دستگاه های دولتی در آذربایجان غربی

ضرورت اجرای قانون هوای پاک توسط دستگاه های دولتی در آذربایجان غربی