مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 20:572022-04-16سياسي

حجت الاسلام شغیعی برای فرزندان شهدا مانند پدر بود


فرزند سردار شهید محمدرضا علیخانی گفت: حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی همیشه با فرزندان شهدا مانند یک پدر و یک برادر برخورد می کرد به همین خاطر نیز داغ او برای ما خیلی سنگین و دشوار است.

- ابوذر علیخانی فرزند سردار شهید محمدرضا علیخانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ارتحال حجت الاسلام سید محسن شفیعی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان خیلی برای ما سنگین بود.

وی در ادامه بیان کرد: اندوه از دست دادن نابه هنگام این عزیز چنان تلخ است که هیچ عبارتی در این مقام یارای مرهم نهادن نیست و این داغ چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند.

فرزند سردار شهید محمدرضا علیخانی اضافه کرد: در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست چرا که این فراق چون عمر آن عزیز کوتاه خواهد بود.

وی با اشاره به ویژگی های اخلاقی این عالم ربانی عنوان کرد: آقا سید محسن برای ما فرزندان شهدا برادری عزیز است که یادش همیشه در ذهن ما باقی خواهد ماند.

 علیخانی یادآور شد: سید محسن شفیعی یک انسان مؤمن، وارسته، شایسته و مردمدار بود و همواره با مهربانی و لبخندی دلنشین در تمامی ایام از ما استقبال می کرد که آن نگاه های مهربان و آن محبت های بیکران او را هیچ گاه فراموش نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام شغیعی برای فرزندان شهدا مانند پدر بود

حجت الاسلام شغیعی برای فرزندان شهدا مانند پدر بود