مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 20:372022-04-16بين الملل

فرید زکریا: شکست پلن A پوتین؛ خطر موفقیت پلن B


اگر این طرح موفق شود، روسیه اوکراین را به یک کشور زمینی فلج شده از نظر اقتصادی تبدیل خواهد کرد، محصور در خشکی و از سه طرف مورد تهدید قدرت نظامی روسیه، - که همیشه در برابر تهاجم دیگری از مسکو آسیب پذیر است.

فرید زکریا تحلیگر سیاسی و کارشناس روابط بین الملل با اشاره به شکست پلن A روسیه برای تصرف کیف، نسبت به خطرات و پیامدهای فزاینده موفقیت بالقوه پلن B مسکو در جنوب و شرق اوکراین هشدار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادنیوز؛ فرید زکریا مجری، نویسنده و تحلیلگر حوزه روابط بین الملل و ستون نویس واشنگتن پست در مقاله ای برای این روزنامه نوشته است: طرح A پوتین در اوکراین شکست خورده است.

ما نمی توانیم اجازه دهیم طرح B او موفق شود .

وی نوشت: پاسخ شجاعانه و درخشان اوکراین به حمله روسیه به درستی در سراسر جهان تجلیل می شود، اما ممکن است یک خطر رو به رشد را پنهان کند؛ در حالی که حمله به کیف و مناطق اطراف آن شکست خورده است، استراتژی مسکو در جنوب و شرق اوکراین می تواند به خوبی موفق شود.

اگر این کار را انجام دهد، روسیه اوکراین را به یک کشور زمینی فلج شده از نظر اقتصادی تبدیل خواهد کرد، محصور در خشکی و از سه طرف مورد تهدید قدرت نظامی روسیه، که همیشه در برابر تهاجم دیگری از مسکو آسیب پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرید زکریا: شکست پلن A پوتین؛ خطر موفقیت پلن B

فرید زکریا: شکست پلن A پوتین؛ خطر موفقیت پلن B