مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 20:322022-04-16اجتماعي

بارش برف و باران در گلستان/ نیروهای امدادی در آماده باش هستند


براساس پیش بینی هواشناسی با ورود سامانه سرد و بارشی به گلستان، شاهد بارش باران و برف در استان خواهیم بود و شدت بارش ها سبب آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده ای خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: این وضعیت تا روز دوشنبه در استان ادامه دارد و همچنین بارش برف در ارتفاعات و وزش باد نسبتاً پیش بینی می شود.

نوربخش داداشی افزود: با توجه به سرد بودن این سامانه، بارش ها در نواحی کوهستانی به صورت برف بوده که احتمال اختلال در تردد جاده ای دور از انتظار نیست.

نیروهای هلال احمر گلستان در آماده باش شدند در پی هشدارهای هواشناسی و احتمال آبگرفتگی در استان، نیروهای هلال احمر به صورت آماده باش قرار گرفتند.

به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در چندین استان کشور و پیش بینی رگبار باران، رعد و برق، تگرگ و وزش باد بسیار شدید، نیروهای عملیاتی هلال احمر استان در سطح پایگاه ها و شعب هلال احمر گلستان با خودروهای امدادی در حالت آماده باش قرار گرفتند تا در صورت وقوع حادثه به کمک آسیب دیدگان بشتابند.

همچنین با توجه پیش بینی های هواشناسی و احتمال گرفتی محلی معابر، بالا آمدن سطح رودخانه ها، جاری شدن روان آب در مسیل ها و لغزندگی جاده ها، به هم استانی ها توصیه می شود طی این هفته از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و از توقف در حاشیه رودخانه ها و فعالیت های کوهنوردی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در گلستان/ نیروهای امدادی در آماده باش هستند

بارش برف و باران در گلستان/ نیروهای امدادی در آماده باش هستند