مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 19:222022-04-16اقتصادي

10 پروژه ورزشی استان اردبیل در سال جاری به بهره برداری می رسد


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل درجلسه با وزیر ورزش و جوانان گفت: 10 پروژه ورزشی در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد انوشیروانی عصر امروز در دیدار با وزیر ورزش و جوانان در فرودگاه اردبیل اظهار کرد: مجموعه ورزشی علی دایی هم اکنون توسط شرکت مجری وزارت مسکن و شهرسازی درحال بهسازی و بازسازی بوده و ضمن تفاهم نامه ای که با شرکت توسعه نگهداری اماکن ورزشی منعقد شد، شرکت توسعه و نگهداری نسبت به بازسازی و بهسازی تارتان، چمن مصنوعی و دکل برق اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی افزود: با ایجاد سالن دو و میدانی و احداث سالن تخصصی ژیمناستیک، استخر تخصصی و سالن تیراندازی، مجموعه ورزشی علی دایی یکی از مجموعه های کامل ورزشی می شود و می توانیم شاهد برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: درسال جاری 10 پروژه ورزشی اعم از تالار وزنه برداری شهرستان اردبیل و پارس آباد، چمن مصنوعی پوریای ولی خلخال، سالن های ورزشی روستایی لعمه دشت، اندبیل و طولش در خلخال به بهره برداری خواهد رسید.

انوشیروانی با اشاره به کمبود استان اردبیل در زیرساخت ها ادامه داد: احداث سالن تخصصی بانوان از نیازهای اصلی شهرستان اردبیل است و همچنین انتظار می رود نسبت به تکمیل س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 پروژه ورزشی استان اردبیل در سال جاری به بهره برداری می رسد

10 پروژه ورزشی استان اردبیل در سال جاری به بهره برداری می رسد