مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 17:472022-04-16سياسي

کارگاه عمرانی شرق تبریز فعال تر شد


شهردار منطقه پنج تبریز با اشاره به پروژه های جدید عمرانی در شرق تبریز گفت: با آغاز فصل کاری در سال نو و آغاز پروژه های عمرانی جدید در این منطقه، - شرق تبریز به کارگاه بزرگ عمرانی بدل شده است.

میر علی اصغر نساج در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال جدید هفت پروژه ی عمرانی در سطح حوزه شهرداری منطقه پنج آغاز شده و عملیات اجرایی سه پروژه در حال اجرا نیز تسریع یافته است.

وی از آغاز پروژه پیاده راه شهریار حد فاصل میدان اطلس تا میدان ارغوان شهرک باغمیشه خبر داد و افزود: پیاده راه یاد شده به طول یک کیلومتر و عرض 22 متر به اجرا در می آید و علاوه بر مسیر پیاده راه و دوچرخه سواری و خودروی برقی، نصب المان، مبلمان شهری و مناسب سازی برای استفاده نابینایان و افراد کم توان نیز پیش بینی شده است.

شهردار منطقه پنج، اعتبار اولیه پیاده راه شهریار را 80 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: زمان آغاز پروژه فروردین 1401 بوده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

آغاز پروژه پیاده راه شهریار شهرک باغمیشه وی در ادامه سخنان خود از آغاز پروژه ب ساختمان آتش نشانی مابین شهرک رشدیه و ولی امر خبر داد و اظهار کرد: این پروژه نیز در وسعتی بالغ بر 1000 متر مربع و زیربنای 450 متر شامل بخش هایی چون آشیانه، ساختمان اداری، استراحتگاه پرسنل آتش نشانی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه عمرانی شرق تبریز فعال تر شد

کارگاه عمرانی شرق تبریز فعال تر شد