مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 17:372022-04-16سياسي

رسیدگی خارج از نوبت به پرونده مفاسد اقتصادی در کرمان


دادستان کرمان از رسیدگی خارج از نوبت به پرونده های مفساد اقتصادی در کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دادخدا سالاری دادستان مرکز استان اظهارداشت: رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به پرونده های مفاسد اقتصادی و اداری از اولویت های دستگاه قضایی در سال جاری است.

وی بیان کرد: در اجرای دستور ریاست قوه قضاییه و مفاد جلسه ویژه معاون اول دستگاه قضا مبنی بر لزوم کاهش اطاله دادرسی و تسریع در رسیدگی به پرونده ها، باید بازپرسان رسیدگی کننده به پرونده های مفاسد اقتصادی به نحوی اقدام کنند که جنبه بازدارندگی مجازات ها به بهترین شکل ممکن حفظ شود.

دادستان کرمان اظهارداشت: بازپرسان باید با دقت نسبت به جمع آوری ادله اقدام و در اسرع وقت اتخاذ تصمیم کنند؛ همچنین بر ضابطان در نحوه جمع آوری ادله نظارت داشته و پیگیر نظر کارشناسی باشند.

سالاری گفت: انتظار اصلی مردم تسریع در رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی به عنوان بزرگترین معضل جامعه و حفظ جنبه بازدارندگی مجازات هاست.

وی افزود: بازپرس و قاضی پرونده، مسئول پیگیری پرونده به نحوی هستند که موجب اطاله دادرسی نشود و در این زمینه هرگونه قصور در ارائه نظر کارشناسی باید به عنوان تخلف مطرح و سایر مواردی که موجب اطاله دادرسی می شود نیز شناسایی و رفع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی خارج از نوبت به پرونده مفاسد اقتصادی در کرمان

رسیدگی خارج از نوبت به پرونده مفاسد اقتصادی در کرمان