مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 17:072022-04-16سياسي

وزرای دولت سیزدهم زیر ذره بین کلان داده های فضای مجازی


طبق بررسی های کلان داده، حسین امیرعبدالهیان(وزیر امور خارجه)، بهرام عین اللهی( وزیر بهداشت) و احمد وحیدی (وزیر کشور) پرتکرارترین اسامی وزرای دولت سیزدهم در منابع خبری و شبکه های اجتماعی هستند.

- گروه سوادرسانه خبرگزاری فارس؛ بررسی داده های فضای مجازی اطلاعات ارزشمندی پیرامون موضوعات، مقامات و شخصیت های مختلف در اختیار پژوهشگر قرار می دهد؛ با بررسی پرتکرارترین موضوعات، اسامی اشخاص و مقامات مختلف، اطلاعاتی پیرامون رویکرد کاربران، انتقادات، پیشنهادات، مطالبات، موضوعات مورد چالش و .

به دست می آید.

امروزه فضای مجازی بیش از پیش بازتاب افکار عمومی است، تحلیل رویکرد یا بررسی تصویر چهره شخصیت ها و سازمان های مختلف در شبکه های اجتماعی اطلاعات مفیدی از نحوه عملکرد آنها و رضایتمندی مردم در اختیار افراد مختلف قرار داده که به وضوح برای بهبود عملکرد آنها قابل ارزیابی است.

شناسایی علت افزایش تولید محتوا پیرامون نام یک وزیر دلایل مختلفی دارد؛ از جنبه ای می توان پرتکراری نام یک وزیر را در شبکه های اجتماعی ناشی از مطالبات و انتقادهای مردم به آن دانست یا به نوعی دیگر کم بودن تکرار نام یک وزیر در فضای مجازی را به عملکرد خوب و رضایت مردم از آن نسبت داد؛ از سوی دیگر می توان پرتکراری نام یک وزیر را در شبکه های اجتماعی ناشی از رضایت و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای دولت سیزدهم زیر ذره بین کلان داده های فضای مجازی

وزرای دولت سیزدهم زیر ذره بین کلان داده های فضای مجازی