مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 17:022022-04-16اقتصادي

بخشی از منابع نهضت ملی مسکن برای احیای بافت تاریخی هزینه شود


مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و احیای بناهای تاریخی و فرهنگی گفت: اگر با اهتمام استان، منابع طرح اقدام ملی مسکن را در احیای خانه های بافت تاریخی قرار دهیم به طور اساسی می تواند بسیاری از مشکلات را حل و فصل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، هادی میرزایی پیش از ظهر امروز در جریان دیدار با استاندار یزد به نقش استاندار یزد در هم افزایی بخش های مختلف اشاره و اظهار کرد: بخش دوم نگاهی دارد که صندوق توسعه و احیا موازی کاری نخواهد کرد و مهمترین نقطه ای است که می خواهد این فضای ایجاد شده از گذشته  را از بین ببرد و بازوی اجرایی در اختیار اداره کل استان شود.

وی ارزیابی، بررسی و پیگیری راه حل های متعدد با هماهنگی استان در رفع مشکلات ابنیه تاریخی را یادآور شد و افزود: در خصوص سرمایه گذاری ها باید حواسمان باشد که بخشی از تجربیات ما تجربیات موفقی بوده و با بهره گیری از تجارب و یقینا بخش عمده ای از دغدغه های ما را حل می کند.

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی فرش دستباف و مرمت و احیای بناهای تاریخی و فرهنگی گفت: در دوران تحول در خصوص واگذاری ها، سرمایه گذار جامع الشرایط را برای واگذاری ها به کار خواهیم گرفت تا مسائل قبلی در واگذاری ها را نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از منابع نهضت ملی مسکن برای احیای بافت تاریخی هزینه شود

بخشی از منابع نهضت ملی مسکن برای احیای بافت تاریخی هزینه شود