مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 16:472022-04-16پزشكي

گیاهان داوریی یا داروهای شیمیایی ؟؟؟؟


با وجود اینکه علم پزشکی هر روز در حال پیشرفت است اما باز هم گفته میشود که گیاهان دارویی حداقل از نظر مواد مضر برای بدن انسان بسیار بهتر میباشند ، این مسئله چندین علت دارد که ما در خرید قارچ گانودرما .

2) بر فرض اینکه داروی شیمیایی مشکلی را هم بتواند حل بکند باز هم اثرات بسیار مخربی بر روی کبد و دستگاه های گوارشی دارد .

در صورتی که محصولات طب سنتی که در عطاری آل یاسین به فروش میرسد : 3) بر خلاف طب شیمیایی مشکلات و امراض را از ریشه درمان میکند ، به خاطر همین مسئله است که قبل از تجویز داروی طب سنتی حتما باید شما مزاج سنجی بشوید چراکه داروی گیاهی از داخل و از اعضاء رییسه شما شروع به درمان میکند .

4) بر فرض محال که اصلا داروی گیاهی تاثیر مثبتی روی شما نداشته باشد عوارضی هم برای شما در بر نخواهد داشت بر خلاف طب شیمیایی .

از قبیل : جوانسازی پوست ، بهبود و کمک به رشد مو ، تقویت کننده بنیه بدن ، و رفع ناباروری در آقایان ، چاق کننده و کمک به افزایش وزن ، افزایش تمرکز و جلوگیری از ابتلا به آلزایمر و .

مصرف گیاهان دارویی از قدیم الایام رواج داشته است و افراد بجای چای از دمنوش های گیاهی استفاده میکردند و همین عامل سلامتی آنها می بوده است ،به عنوان نمونه قارچ گانودرما: اگر بخواهیم خیلی کوتاه و مختصر قارچ گانودرما را بررسی کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیاهان داوریی یا داروهای شیمیایی ؟؟؟؟

گیاهان داوریی یا داروهای شیمیایی ؟؟؟؟