مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 16:272022-04-16حوادث

ایستگاه پایانی کیف قاپ حرفه ای در قرچک


جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری سارق کیف قاپ و دو نفر مالخر و کشف 15 فقره سرقت و اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، سرهنگ مرتضی ملکی جانشین فرمانده انتظامی قرچک ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در برخی نقاط شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

  وی گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس و رصد دوربین های سطح حوزه یک سارق حرفه ای و دو نفر مالخر اموال مسروقه را شناسایی و در یک اقدام سریع و غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

  جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک افزود: سارق در تحقیقات های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به 15 فقره سرقت کیف قاپی در شهرستان اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهم 150 گرم طلای مسروقه و یک عدد تلفن همراه کشف و ضبط شد.

ملکی در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی، به شهروندان توصیه کرد: مسافتی را که پیاده طی می کنید از روی پیاده رو حرکت کرده و کیف دستی خود را نزدیک به بدن و به سمت پیاده رو نگه دارید.

انتهای پیام/67037


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه پایانی کیف قاپ حرفه ای در قرچک

ایستگاه پایانی کیف قاپ حرفه ای در قرچک