مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 15:572022-04-16اجتماعي

سیاست زدگی هیچ جایگاهی در آموزش و پرورش ندارد


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه سیاست زدگی هیچ جایگاهی در مجموعه آموزش و پرورش ندارد، گفت: انسان سازی یکی از مهم ترین وظایف آموزش و پرورش است .

- محمدعلی واقعی، امروز شنبه 27 فروردین در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش زیرکوه اظهار کرد: معلمین ما در دوران کرونا به صورت جهادی کار کردند و از تمام توان و جان و مال خود برای تدریس و آموزش دانش آموزان گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه حرکت آموزش و پرورش سیال و رو به جلو است، گفت: در همه افتخاراتی که در مجموعه آموزش و پرورش کسب می شود همه معلمان نقش دارند.

وی بیان کرد: در آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه روند رو به رشدی را شاهد هستیم و این روند رو به رشد امیدواریم ادامه داشته باشد.

واقعی با اشاره به اینکه جامعه و مخاطب ما دانش آموزان هستند، افزود: اعتقاد ما بر این است که باید به وظیفه خود یعنی انسان سازی درست عمل کنیم چون قرار است تمدن بشری به دست همین دانش آموزان رقم بخورد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه سیاست زدگی هیچ جایگاهی در مجموعه آموزش و پرورش ندارد، ادامه داد: از مدیر جدید در شهرستان زیرکوه انتظار داریم فارغ از زد و بندهای سیاسی کار خود را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست زدگی هیچ جایگاهی در آموزش و پرورش ندارد

سیاست زدگی هیچ جایگاهی در آموزش و پرورش ندارد