مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-16اجتماعي

خسارت رگبار به معابر و 5منزل مسکونی درسین/ناپایداری ها ادامه دارد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از خسارت به معابر و پنج منزل مسکونی در شهر سین بر اثر بارش های عصر روز گذشته خبر داد.

- با اشاره به اینکه بارش های رگباری و تگرگ روز گذشته در مناطق شمالی استان به ویژه در شهرستان های کاشان، آران و بیدگل و شاهین شهر خساراتی را به محصولات کشاورزی وارد کرد.

وی با بیان اینکه این بارش ها ایجاد روان آب ها را نیز به همراه داشت، افزود: بر اثر این پدیده در شمال شهر سین از توابع شهرستان برخوار روان آب ها جاری و خساراتی به معابر و پنج منزل مسکونی وارد کرد که عملیات امدادرسانی بازگشایی معابر، تخلیه آب و هدایت سیلاب انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه اجرای طرح های پیشگیری از سیل و رعایت نکات ایمنی در ترددهای جاده ای، عدم صعود به ارتفاعات و کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات و عدم تردد و توقف در حاشیه رودخانه های فصلی و مسیل ها، حفاظت در برابر صاعقه در مناطق تحت تأثیر، ضرورت استحکام بخشی سازه ها، حفاظت از تأسیسات کشاورزی و رعایت اصول ایمنی درمناطق تحت تأثیر گردوخاک توصیه های مدیریت بحران به دستگاه های اجرایی و دستگاه ها بوده است، افزود: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که خسارت های احتمالی به حداقل کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت رگبار به معابر و 5منزل مسکونی درسین/ناپایداری ها ادامه دارد

خسارت رگبار به معابر و 5منزل مسکونی درسین/ناپایداری ها ادامه دارد