مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-16اقتصادي

مدیرعامل آبفا فارس: 493 روستا به وسیله تانکر در سطح استان آبرسانی می شوند


به گفته علیجان صادق پور، مدیریت مصرف همواره مورد تاکید است، چرا که مردم باید بدانند منابع آبی نداریم و امکان حفر چاه در روستاها دیگر وجود ندارد.

- به گفته علیجان صادق پور، مدیریت مصرف همواره مورد تاکید است، چرا که مردم باید بدانند منابع آبی نداریم و امکان حفر چاه در روستاها دیگر وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس اعلام کرد که 78 شهر و 950 روستا در استان در آستانه تنش آبی قرار دارند و 493 روستا نیز به وسیله تانکر در سطح فارس آبرسانی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ علیجان صادق پور شنبه 27 فروردین در یک کنفرانس خبری که در راستای سلسله نشست های مدیران پاسخگو برگزار شد، گفت: تنها فارس و خراسان شرکت مستقل آبفا در مرکز دارند و به جز شهرستان شیراز مابقی شهرستان ها و حدود 4100 روستا در حوزه خدمات رسانی آبفای استان قرار دارند.

او محدوده جمعیتی خدمات رسانی آبفای فارس را حدود سه میلیون و 350 هزار نفر در قالب یک میلیو ن و 126 هزار مشترک اعلام و عنوان کرد: حدود 37 هزار کیلومتر شبکه اصلی و فرعی و خطوط انتقال داریم که نشانگر وسعت کار و گستردگی فعالیت های این شرکت است مدیرعامل آبفا فارس خاطرنشان کرد: برای تامین آب شرب سه میلیون و 350 هزار نفر، یکهزار و 400 حلقه چاه و قنات مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل آبفا فارس: 493 روستا به وسیله تانکر در سطح استان آبرسانی می شوند

مدیرعامل آبفا فارس: 493 روستا به وسیله تانکر در سطح استان آبرسانی می شوند