مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 15:222022-04-16اجتماعي

آذربایجان شرقی کارنامه ی درخشانی در حوزه نوسازی مدارس دارد


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی کارنامه ی درخشانی در حوزه ی نوسازی مدارس دارد و اقدامات خوبی نیز در این حوزه انجام شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی کارنامه ی درخشانی در حوزه ی نوسازی مدارس دارد و اقدامات خوبی نیز در این حوزه انجام شده است.

جعفر پاشایی روز شنبه ، 27 فروردین ماه، در آیین تکریم و معارفه ی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی اظهار کرد: کارنامه ی نوسازی مدارس در سطح استان و کشور درخشان است و از لحاظ تجربی و سابقه ای که استان دارد، کارهای بسیار خوبی در مجموعه ی نوسازی مدارس آذربایجان شرقی انجام شده است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات خوبی که در این زمینه انجام شده است، افزایش بودجه به ویژه در حوزه ی تخریب و بازسازی و حوزه های گوناگون است که نسبت به سال های گذشته انقلابی در حوزه ی بودجه ی سازمان نوسازی کشور انجام شده است.

وی افزود: در بحث اجرای طرح های متعدد مثل آجر به آجر و اصلاح و مرمت سرویس های بهداشتی مدارس، استانداردسازی سامانه ی گرمایش مدارس، تخریب و بازسازی و جذب خیرین در استان و کشور کارنامه ای بسیار زیبا و نمایی از فعالیت های گوناگون مجموعه ی نوسازی در استان و کشور دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی کارنامه ی درخشانی در حوزه نوسازی مدارس دارد

آذربایجان شرقی کارنامه ی درخشانی در حوزه نوسازی مدارس دارد