مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-16ورزشي

تاجیک به عنوان رییس سازمان تیم های ملی تکواندو منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجوبه نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در متن حکم هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو خطاب به تاجیک آمده است: - طی حکمی از سوی رییس فدراسیون تکواندو ، علی تاجیک به عنوان رییس سازمان تیم های ملی تکواندو انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجوبه نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در متن حکم هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو خطاب به تاجیک آمده است: نظر به تعهد و توانمندی های شما به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان رییس سازمان تیم های ملی فدراسیون منصوب می گردید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بکارگیری تمام توان خود و هماهنگی کامل با سایر ارکان و مجموعه های فدراسیون در انجام امور محوله موفق باشید.

تاجیک متولد سال 1355 بوده و از سال 1375 تا 1385 عضو تیم ملی تکواندو کشورمان بوده است.

او به مدت 7 سال سرمربی تیم ملی تکواندو عمان بود و مربیگری تیم ملی نوجوانان، دانشجویان و سرمربیگری تیم ملی دانش آموزان ایران هم در کارنامه او دیده می شود.

مدال طلای ارتش های جهان در سال 1379، مدال نقره مسابقات انفرادی جام جهانی به میزبانی ویتنام در سال 1380، مدال نقره جهانی مادرید در سال 1384، مدال برنز رقابت های قهرمانی آسیا اردن 1382، مدال نقره یونیورسیاد و برنز دانشجویان جهان از دیگر سوابق تاجیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجیک به عنوان رییس سازمان تیم های ملی تکواندو منصوب شد

تاجیک به عنوان رییس سازمان تیم های ملی تکواندو منصوب شد