مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-16سياسي

عرض ارادت شاعران فارسی زبان به امام حسن مجتبی(ع) +صوت


گروه بین المللی هندیران همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه «میلاد کریم اهل بیت؛ میلاد امام حسن» را در بستر فضای مجازی برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس،گروه بین المللی هندیران همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه میلاد کریم اهل بیت؛ میلاد امام حسن را در بستر فضای مجازی برگزار کرد.

در این نشست که با حضور شاعران، نویسندگان و استادان دانشگاه های هند و ایران از جمله علیرضا قزوه، محمود اکرامی، رضا اسماعیلی، عبدالرحیم سعیدی راد، دکتر علی میرباذل، مجتبی حاذق، فاطمه ناظری، وحیده افضلی، نغمه مستشار نظامی، عزیز آذین فرد و ایرج قنبری برگزار شد، استادان و شاعران مطرح ایران و هند تازه سروده هایی تقدیم به امام حسن مجتبی(ع) کردند: جدیدترین سروده علیرضا قزوه مدیر محفل ادبی هندیران  با موضوع امام حسن(ع) نیز که پیش از این در خبرگزاری فارس منتشر شده را می توانید از اینجا مشاهده کنید.

سیدحکیم بینش، شاعر اهل افغانستان این دو بیتی را تقدیم امام حسن (ع) کرد: شب است و من نمی دانم کجایم دو دستم خالی هست و بی نوایم کریم اهل بیت اما بگیرد در این آشفته حالی دست هایم صوت این دو بیتی را می توانید اینجا گوش کنید:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرض ارادت شاعران فارسی زبان به امام حسن مجتبی(ع) +صوت

عرض ارادت شاعران فارسی زبان به امام حسن مجتبی(ع) +صوت