مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-16اجتماعي

تخلیه نخاله ساختمانی و رهاسازی زباله در محیط زیست آذربایجان غربی ساماندهی شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: کاهش بارندگی ها در کنار عوامل دیگر، یکی از علل افزایش گرد و غبار هوا در طول سالهای اخیر بوده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: کاهش بارندگی ها در کنار عوامل دیگر، یکی از علل افزایش گرد و غبار هوا در طول سالهای اخیر بوده است.

یاسر رهبردین امروز 27 فروردین در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا و گردوغبار استان، با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با کشورهای همسایه جهت مدیریت منابع آبی و کنترل گرد و غبار، افزود: لایروبی سرشاخه رودخانه نازلو و همچنین ساماندهی سد این رودخانه به صورت جدی پیگیری می شود.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت حفاظت از محیط زیست و مدیریت فضای سبز شهری در سطح استان جهت جلوگیری از آلودگی هوا، خاطرنشان کرد: کمربند سبز شهر ارومیه در کمربندی دوم این شهر پیش بینی شده و دستگاههای مختلف در تکمیل این پروژه همکاری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین حفاظت از تالاب های استان را ضروری دانسته و افزود: آبگیری مناسب و به موقع تالاب های آذربایجان غربی با توجه به کاهش ذخیره برفی، توسط دستگاه های متولی انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه نخاله ساختمانی و رهاسازی زباله در محیط زیست آذربایجان غربی ساماندهی شود

تخلیه نخاله ساختمانی و رهاسازی زباله در محیط زیست آذربایجان غربی ساماندهی شود