مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-16سياسي

شناسایی 567 مورد تخلفات حریم راه های خراسان شمالی طی سال گذشته


رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از شناسایی 567 مورد تخلفات حریم راه های استان طی سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از شناسایی 567 مورد تخلفات حریم راه های استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، حامد معروف گفت: طی این مدت 626 مورد اخطار و پیگیری تخلفات حریم، 67 مورد برخورد و قلع و قمع حریم انجام و 135 مورد مجوز حریم ثبت و صادر شد.

وی تاکید کرد: ساخت و سازهایی که در حوزه حریم راه ها انجام می شود باید مجوز این اداره کل را داشته باشد و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

معروف با اشاره به اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه ها به صورت امانی به طول 26 کیلومتر در سال گذشته افزود: 536،5 مترمربع تابلوی اطلاعاتی راه ها با اولویت نقاط پرتصادف راه های آسیایی و گردشگری احداث، 1967،5 مترمربع تابلو تعمیر، نگهداری و رنگ آمیزی پایه و 2590 مترمربع تابلو نیز نظافت شده است.

وی با بیان اینکه 37 کیلومتر شیار لرزاننده نیز اجرا شده است، اظهار کرد: تهیه و نصب 8 هزار و 822 عدد علائم ایمنی راه ها (اخطاری، انتظامی، مسیرنما و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 567 مورد تخلفات حریم راه های خراسان شمالی طی سال گذشته

شناسایی 567 مورد تخلفات حریم راه های خراسان شمالی طی سال گذشته