مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-16ورزشي

ورزشکاران گیلانی به مسابقات آسیایی و جهانی پاورلیفتینگ راه یافتند


دو ورزشکار گیلان توانستند با عبور از سد حریفان داخلی به رقابت های جهانی و آسیایی پاورلیفتینگ راه یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بابک پرمون و محمدحسن مردان از گیلان توانستند با عبور از سد حریفان داخلی و ثبت برترین رکورد به رقابت های جهانی و آسیایی پاورلیفتینگ راه یابند.

  با توجه به اتمام اردوی انتخابی تیم ملی پاورلیفتینگ کشور که در چالوس جریان داشت و رکوردهایی که ثبت شد، 2 ورزشکار گیلانی توانستند برترین رکوردها را ثبت و به عضویت تیم ملی درآیند.

  محمدحسن مردان ورزشکار شایسته استان گیلان در این اردو درخشش بسیار خوبی داشت و با ارتقای رکوردهای خود توانست رتبه برتر را در این اردو تصاحب و به عضویت تیم ملی درآید تا در رقابتهای پاورلیفتینگ حضور یابد.

همچنین بابک پرمون دیگر ورزشکار شایسته گیلانی حاضر در این اردو نیز، درخشش خوبی داشت و این ورزشکار نیز با ثبت رکورد 550 کیلوگرم، رتبه برتر ر ا در اردوی انتخابی تیم ملی پاورلیفتینگ به نام خود ثبت کرد تا این ورزشکار نیز به تیم ملی راه یابد.

  محمدحسن مردان و بابک پرمون از گیلان با توجه به کسب برترین رکوردها در انتخابی تیم ملی، به همراه دیگر نفرات ملی پوش به رقابتهای جهانی پرس سینه که در قزاقستان و در مسابقات پاورلیفتینگ آسیایی که در هندوستان برگزار می شود، حضور خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران گیلانی به مسابقات آسیایی و جهانی پاورلیفتینگ راه یافتند

ورزشکاران گیلانی به مسابقات آسیایی و جهانی پاورلیفتینگ راه یافتند