مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-16اقتصادي

یک واحد تولیدی بعد از یک دهه از کارافتادگی به چرخه تولید بازگشت


کارخانه تولید ظروف گیاهی یک بار مصرف واقع در شهرک صنعتی سفید دشت که حدود یک دهه از کار افتاده بود مجدد به چرخه تولید بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد یکی دیگر از واحدهای تولیدی از کار افتاده چهارمحال و بختیاری مجدد احیا و به بهره برداری رسید.

کارخانه تولید ظروف گیاهی یک بار مصرف واقع در شهرک صنعتی سفید دشت در سال 1388 شروع به کار کرده، اما پس مدتی فعالیت، این واحد به دلایل مالی متوقف شده و تا مدتها راکد مانده بود.

سجاد رستمی در این باره گفت: بازسازی این کارخانه تعطیل از سال 1398 آغاز شد و هم اکنون با اشتغال مستقیم 15 نفر توانایی تولید سالانه 220 تن انواع ظروف یکبار مصرف دوستدار محیط زیست را دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مواد اولیه این ظروف از آرد ذرت است و پس از استفاده، در مدت 6 تا 9 ماه تجزیه می شود و قابلیت استفاده این ظروف در دستگاه های تند پز الکتریکی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مبلغ 250 میلیارد ریال نیز تسهیلات بانکی برای توسعه این مجموعه در اختیار این واحد تولیدی دوستار طبیعت قرار گرفته است.

رستمی مدیر داخلی این واحد تولیدی نیز در گفت وگو با فارس گفت: این مجموعه در سال 1398 به مبلغ 240 میلیارد ریال از صاحب قبلی مجموعه خریداری شد و در حال حاضر در هر ساعت 300 کیلوگرم ظرف یک بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واحد تولیدی بعد از یک دهه از کارافتادگی به چرخه تولید بازگشت

یک واحد تولیدی بعد از یک دهه از کارافتادگی به چرخه تولید بازگشت