مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 13:522022-04-16سياسي

شهروندان در صورت اطلاع از ممنوع الخروج بودن باید چه کنند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، موضوع مهم و پرچالش در خصوص ایرانیان خارج از کشور، دعوت مسئولان از آن ها برای بازگشت به ایران است؛ با این حال گاهی ایرانیان خارج از کشور اعلام می کنند که برای بازگشت به ایران مشکلی وجود ندارد، - شهروندان در صورت اطلاع از ممنوع الخروج بودن باید چه کنند؟ معاون بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: اگر ایرانیان مقیم خارج از کشور هنگام بازگشت به محل زندگی خود متوجه شوند نهادی آن ها را ممنوع الخروج کرده، موضوع را به ستاد حقوق بشر اطلاع رسانی کنند تا موضوع بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، موضوع مهم و پرچالش در خصوص ایرانیان خارج از کشور، دعوت مسئولان از آن ها برای بازگشت به ایران است؛ با این حال گاهی ایرانیان خارج از کشور اعلام می کنند که برای بازگشت به ایران مشکلی وجود ندارد، اما ممکن است زمان بازگشت به کشور، دچار مشکل شوند و شاید پرونده های حقوقی و قضایی برای آن ها باز شود.

اینکه چه ساز و کاری می توان برای این گروه از ایرانیان پیش بینی کرد که متوجه پرونده های خود شوند و اینکه به آن ها اعتماد داده شود که می توانند آزادانه در رفت آمد بین ایران و کشور ثالث باشند؟غریب آبادی در پاسخ به این پرسش اظهار کرد: در ابتدا تأکید می کنم که اصل، ورود ایرانیان خارج از کشور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان در صورت اطلاع از ممنوع الخروج بودن باید چه کنند؟

شهروندان در صورت اطلاع از ممنوع الخروج بودن باید چه کنند؟