مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-16بين الملل

افطاری اسراییل برای مقام های عرب و ترکیه


در شرایطی که رژیم صهیونیستی به تعدی های خود علیه فلسطینی ها در کرانه باختری اشغالی با ادعای مبارزه با تروریسم ادامه می دهد و در زمانی که نیروهای امنیتی اشغالگر با وحشی گری به نمازگزاران در مسجد الاقصی حمله می کنند و صدها تن را بازداشت و ده ها تن را زخمی می کنند، - در شرایطی که رژیم صهیونیستی به تعدی های خود علیه فلسطینی ها در کرانه باختری اشغالی با ادعای مبارزه با "تروریسم" ادامه می دهد و در زمانی که نیروهای امنیتی اشغالگر با وحشی گری به نمازگزاران در مسجد الاقصی حمله می کنند و صدها تن را بازداشت و ده ها تن را زخمی می کنند، سریال عادی سازی عربی با دولت اشغالگر ادامه دارد؛ گویی که هیچ چیزی رخ نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رای الیوم، اسحاق هرتزوگ، رییس اسراییل و همسرش در مقر رسمی خود در قدس غربی –در خاک وابسته به اوقاف مسیحی _ارتودوکسی- وعده افطاری به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار کردند.

این مراسم قبل از فراخوان های یهودیان برای ذبح قربانیان در محوطه های مسجد الاقصی در عید پاک یهودیان که امروز (شنبه) آغاز می شود، برگزار شد.

سایت واللا به نقل از بیانیه دفتر هرتزوگ نوشت که در این مراسم افطار دسته جمعی که در خانه رییس اسراییل برگزار شد، تعدادی از سفرای خارجی در دولت اشغالگر از جمله مصر، اردن، بحرین، امارات، مراکش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افطاری اسراییل برای مقام های عرب و ترکیه

افطاری اسراییل برای مقام های عرب و ترکیه