مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-16ورزشي

حمله 20 سگ ولگرد به شهروند اهوازی


این شهروند که برای خرید مایحتاج خود از منزل خارج شده بود پس از خرید از مغازه محله در هنگام بازگشت به خانه مورد حمله بیش از 20 سگ ولگرد قرار می گیرد.

- رحیم هزاریان در تشریح ماجرای حمله سگ های ولگرد به وی اظهار کرد: نزدیک منزل ما یک پارک وجود دارد که بجای اینکه محل بازی کودکان باشد تبدیل به جولانگاه و استراحتگاه سگ های ولگرد شده است.

وی افزود: روز گذشته حوالی ظهر ساعت 12:30 به قصد خرید از منزل خارج و از مغازه کنار پارک خرید کردم که در راه بازگشت با تعدادی سگ مواجه شدم.

این شهروند اهوازی گفت: ابتدا سعی کردم به آرامی مسیر خودم را تغییر دهم تا با آن ها روبرو نشوم اما بلافاصله با حمله حدود بیست سگ مواجه شدم که به سرعت سمت من آمدند و بنده راهی جز فرار نداشتم.

هزاریان بیان کرد: چند قدم که پا به فرار گذاشتم پای من لیز خورد و روی زمین افتادم که در این لحظه سگ های ولگرد دورم جمع شدند که واقعاً شرایط وحشتناکی برای من رقم خورد چرا که هر کدام از یک طرف می خواستند قسمتی از بدنم را گاز بگیرند و در نتیجه حمله آن ها خراش هایی روی دست، پا و صورتم ایجاد شد.

وی افزود: اگر سر و صدای بنده و درخواست کمک از همسایه ها نبود معلوم نبود این تعداد سگ چه بلایی سرمن می آوردند و اکنون چند تیکه شده بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله 20 سگ ولگرد به شهروند اهوازی

حمله 20 سگ ولگرد به شهروند اهوازی