مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-16اقتصادي

گردشگری کشاورزی در کرمانشاه خریدار ندارد


به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان، کشاورزان کرمانشاهی از اجری طرح گردشگری کشاورزی در استان استقبال نکردند.

- علی صابر در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت ها برای توسعه گردشگری در کرمانشاه، اظهارکرد: در کنار توجه به جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی، باید از سایر ظرفیت ها همچون کشاورزی هم برای توسعه گردشگری استان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که کرمانشاه همواره یکی از قطب های کشاورزی در ایران بوده و مزارع و باغات زیادی هم در این استان وجود دارد، بنابراین می توان از این ظرفیت هم برای توسعه گردشگری بهره برد.

معاون گردشگری استان تصریح کرد: در این راستا، طی سال گذشته تفاهم نامه ای با سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان منعقد شد تا با کمک آنها بتوانیم طرح های گردشگری کشاورزی را در استان اجرایی کنیم.

وی اضافه کرد: طبق این تفاهم نامه، سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان باغات و مزارعی که قابلیت اجرای طرح های گردشگری کشاورزی در آنها وجود داشت را شناسایی و مالکان آنها را ترغیب به مشارکت در این طرح ها می کردند.

صابر در خصوص چرایی به سرانجام نرسیدن این طرح هم گفت: براساس این طرح، کسانی که مزارع و باغات شاخصی دارند می توانند با حفظ کاربری و بدون ساخت وسازی که لطمه به زمین یا باغشان وارد کند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری کشاورزی در کرمانشاه خریدار ندارد

گردشگری کشاورزی در کرمانشاه خریدار ندارد