مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-16سياسي

حکمرانی سایبری و تغییر سبک زندگی


مدرس حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) کوهدشت با اشاره به حکمرانی فضای سایبری و اثرات آن در تغییر سبک زندگی، گفت: مدیریت فضای مجازی نیازمند نقشه راه است.

- ایسنا/لرستان مدرس حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) کوهدشت با اشاره به حکمرانی فضای سایبری و اثرات آن در تغییر سبک زندگی، گفت: مدیریت فضای مجازی نیازمند نقشه راه است.

شکوفه شیربندی در رابطه با حکمرانی سایبری و تغییر سبک زندگی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فضای سایبری فضای تعامل، سرگرمی، تفریح و کسب و کار است که متأسفانه همه حالات زندگی فردی و اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه دنیای ماده مدام در حال تغییر و تحول است و خاصیت ماده به همین تغییر و تحول است، تصریح کرد: از زمان حضرت آدم تاکنون دنیای ما تغییرات بسیاری داشته است، گاهی آن را به وضوح احساس می کنیم و یا اینکه بعد از گذشت چند سال متوجه آن می شویم.

این مدرس سواد رسانه با بیان اینکه دنیایی که مدام در حال تغییر است ما را به فضایی ورای فضای مادی به اسم فضای سایبری نزدیک کرده است که این فضا یک فضای خیال انگیز با جذابیت سرعت بالا و تسهیل گری فوق العاده است، افزود: همین ویژگی های فضای سایبری باعث شده تمام زوایای زندگی ما را تحت تاثیر قرار بدهند و فضای مجازی به نوعی جهت گیری و ذهنی ما در دست گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکمرانی سایبری و تغییر سبک زندگی

حکمرانی سایبری و تغییر سبک زندگی