مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-16حوادث

انهدام چهار باند سرقت، وارد کننده سلاح و موادمخدر در لرستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار یحیی الهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ظرف سه روز گذشته فرماندهی انتظامی استان چهار باند را در سه حوزه مورد ضربه قرار داد، اظهار کرد: یک باند مواد مخدر که از شرق کشور مواد را وارد استان می کرد و  قصد انتقال آنها به استان های غربی را داشت، متلاشی شد، همچنین یک دستگاه کامیون متوقف و 531 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی افزود: پرونده در سیر مراحل قانونی است که همدستان دیگر را شناسایی و اقدامات بعدی توسط دستگاه قضا انجام شود، در این راستا تلاش سربازان گمنام در اداره اطلاعات مورد تقدیر است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: مورد دیگر مربوط به دو مورد وارد کننده سلاح از استان های غربی بود که در این رابطه چهار نفر دستگیر شد و هر چهار نفر بومی استان بودند.

الهی گفت: از دو باند وارد کننده سلاح، 56 قبضه سلاح کشف و ضبط شد که 12 قبضه سلاح شورشی و ساچمه زنی و 44 قبضه کلت کمری بود.

وی به شناسایی یک باند سرقت خودرو هم اشاره کرد و افزود: در این رابطه 5 نفر دستگیر شد که 4 نفر سارق و یک نفر مال خر بود.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: باند سرقت خودرو به 10 فقره سرقت اعتراف کردند که تاکنون 6 خودرو و 4 دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه حکر لیزری کشف شده است، نکته قابل توجه اینکه باند سرقت خودرو ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام چهار باند سرقت، وارد کننده سلاح و موادمخدر در لرستان

انهدام چهار باند سرقت، وارد کننده سلاح و موادمخدر در لرستان