مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-16سياسي

اجمالی/ 101 تعاونی دانش بنیان در کشور فعالیت دارند


101 تعاونی دانش بنیان در کشور فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، مهدی مسکنی ظهر امروز در نشست با جمعی از مسئولان و تعاونگران ساوه و بازدید از دو کارخانه در این شهر گفت: برای به اتمام رساندن امور باید خودباوری در ما شکل بگیرد و با حذف بروکراسی اداری روند انجام کارها سرعت گیرد.

وی با بیان اینکه امروز 101 تعاونی دانش بنیان در کشور فعالیت دارند، گفت: در پی اعلام مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال جلساتی را با معاونت علمی رییس جمهور برای دانش بنیان کردن محصولات تعاونی صورت گرفت و یک هدفگذاری برای 200 تا 250 واحد تعاونی صورت پذیرفت.

معاون وزیر افزود: آنچه مهم است چرخه تجاری سازی محصولات دانش بنیان این تعاونی هاست چون محصولات دانش بنیان به دلیل تکنولوژی قیمت بالاتری دارند با تولید انبوه و تجاری سازی قیمت را برای عرضه در بازار به صرفه کنیم.

مسکنی با اشاره به اینکه در حوزه مسکن 16 قلم دانش بنیان در کشور هدفگذاری شده است، گفت: در تلاشیم تا منازلی را به صورت نمونه بصورت تماما دانش بنیان در کشور ایجاد کنیم که روز پنجشنبه این توافق با وزارت راه و شهرسازی حاصل شد و امید داریم اتفاقات خوبی را در این حوزه شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد کار نباید کار نمایشی انجام داد، گفت: اتخاذ تصمیم کارشناسی بر پایه اطلاعات صحیح می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ 101 تعاونی دانش بنیان در کشور فعالیت دارند

اجمالی/ 101 تعاونی دانش بنیان در کشور فعالیت دارند