مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-16اقتصادي

ارائه خدمات مخابراتی به مردم در بیش از 385 دفتر پیشخوان و ict روستایی


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه در راستای تسهیل گری در ارائه خدمات به مشتریان مخابراتی نسبت به ایجاد و تاسیس دفاتر پیشخوان و ict روستایی در استان اقدامات قابل توجهی شده است گفت: - ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه در راستای تسهیل گری در ارائه خدمات به مشتریان مخابراتی نسبت به ایجاد و تاسیس دفاتر پیشخوان و ict روستایی در استان اقدامات قابل توجهی شده است گفت: در حال حاضر از طریق 388 دفتر پیشخوان و ict روستایی خدمات مخابراتی به مردم ارائه می شود.

آزاد حکمت در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه این دفاتر بر حسب نیاز و تعداد ساکنین موجود در هر منطقه(شهری و روستایی) مجوز فعالیت دارند اظهار کرد: در این مراکز خدمات تلفن ثابت، اینترنت پر سرعت مخابرات و تلفن همراه به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم و اجرای برنامه های دولت الکترونیک، برخی از امورات مربوط به دیگر دستگاه های خدمات رسان نیز در این مراکز انجام می شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، با اشاره به وجود 388 دفتر پیشخوان و ict روستایی در استان خاطرنشان ساخت: تعداد 252 مورد از این آمار مربوط به دفاتر پیشخوان در مناطق شهری و 136 مورد دیگر مربوط به دفاتر ict روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات مخابراتی به مردم در بیش از 385 دفتر پیشخوان و ict روستایی

ارائه خدمات مخابراتی به مردم در بیش از 385 دفتر پیشخوان و ict روستایی