مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-16اجتماعي

ادامه بارش های پراکنده بهاری/ هوای اصفهان خنک تر می شود


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ادامه بارش های پراکنده بهاری به ویژه در مناطق شمالی استان خبر داد و گفت: دمای هوا طی 24 ساعت آینده یک تا سه درجه کاهش خواهد داشت.

- حجت الله علی عسکریان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز و فردا بر روی استان است، اظهار کرد: بر این اساس امروز در بیشتر مناطق استان آسمان قسمتی ابری، در بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبار پراکنده همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق شمالی پیش بینی می شود.

در ساعات بعد از ظهر نیز در مناطق شرقی وزش باد و گرد و خاک خواهیم داشت.

وی از کاهش یک تا سه درجه دمای هوا طی 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: دمای هوای اصفهان در گرم ترین ساعت به 25 درجه سانتی گراد و حداقل فردا صبح 10 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان افزود: طی این مدت گرم ترین نقطه استان چوپانان با 31 درجه سانتی گراد و خنک ترین نقطه میمه با 3 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

وی به بارش های اخیر در استان اشاره و اعلام کرد: بیشترین بارش ها در شبانه روز گذشته در نطنز با 7 میلی متر، اردستان 5 میلی متر، نجف آباد 3 و نیم میلی متر و اصفهان یک میلی متر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارش های پراکنده بهاری/ هوای اصفهان خنک تر می شود

ادامه بارش های پراکنده بهاری/ هوای اصفهان خنک تر می شود