مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-16سياسي

شعار شفافیت به خاطره ها پیوست!


بیش از یک ماه از تصویب و ابلاغ بودجه شهر شیراز می گذرد اما این لایحه همچنان محرمانه مانده است.

در حالی که یک جست و جوی ساده نشان می دهد بیشتر کلان شهرهای کشور بودجه را در همان مرحله ابتدایی ارائه لایحه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در فضایی که مطالبه جامعه شفافیت در عملکرد و تصیم گیری ها بوده و هست، ششمین دوره از شورای اسلامی شهر شیراز با شعار شفافیت شکل گرفت.

اعضای شورا در شعارهای  تبلیغاتی خود برای جلب نظر مردم، شفافیت را رویکرد اصلی خود معرفی کردند و قول دادند در صورت رسیدن به صندلی پارلمان شهری، آن را سرلوحه خود قرار داده و چیزی برای پنهان کردن از مردم نداشته باشند.

چنگ زدن به شفافیت تا جایی بود که اعضای کنونی شورا که ترکیب دو لیست انقلابی و پر سر و صدای زمان انتخابات هستند که عنوان انقلابی را هم بر پیشانی خود حک کرده بود، در دو جمع مطالبه گری شهر حضور یافته و دو تعهدنامه شفافیت را امضا کردند که به موجب آن متعهد شدند شورا و شهرداری را به عنوان یک اتاق شیشه ای در نظر گرفته و مردم را از چند و چون آنچه در بخش مدیریت شهری می گذرد، آگاه کنند.

ارائه نکردن بودجه سال1401 در سامانه شفافیت شهرداری شیراز، در حالی که تا پیش از این هم لایحه بودجه، هم بودجه مصوب بارگذاری می شد اعضای شورا پس از انتخابات نیز در اولین مصاحبه خود با خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار شفافیت به خاطره ها پیوست!

شعار شفافیت به خاطره ها پیوست!