مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-16اقتصادي

کود شیمیایی با 45 درصد تخفیف در اختیار کشاورزان سیستان و بلوچستان قرار می گیرد


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری کودهای شیمیایی پتاسه و فسفاته با میانگین کاهش قیمت 45 درصدی در اختیار کشاورزان قرار داده شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری کودهای شیمیایی پتاسه و فسفاته با میانگین کاهش قیمت 45 درصدی در اختیار کشاورزان قرار داده شده است.

شریف ملاشاهی جوان در گفت وگو با ایسنا- با اشاره به اهمیت کود شیمیایی در افزایش کمی و کیفی تولید محصولات زراعی و باغی افزود: با افزایش قیمت کودهای پایه در سنوات گذشته، کشاورزان استان از مصرف کود استقبال نکرده و این امر در دستور کار وزارت جهادکشاورزی در دولت سیزدهم قرار گرفت و خوشبختانه به نتیجه رسید.

وی در خصوص کاهش قیمت کودهای شیمیایی پتاسه و فسفاته تصریح کرد: کاهش 30 تا 56 درصدی قیمت کود شیمیایی اعلام شده که بطور میانگین میزان کاهش قیمت 45 درصد را نشان می دهد.

ملاشاهی اظهار امیدواری کرد: این کاهش قیمت کود شیمیایی مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته و موجبات افزایش کمی و کیفی محصولات تولیدی بخش کشاورزی استان سیستان وبلوچستان را فراهم نماید.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اظهار داشت: برای کشت پاییزه سال 1400، بیش از 24 هزار و 947 تن انواع کود شیمیایی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کود شیمیایی با 45 درصد تخفیف در اختیار کشاورزان سیستان و بلوچستان قرار می گیرد

کود شیمیایی با 45 درصد تخفیف در اختیار کشاورزان سیستان و بلوچستان قرار می گیرد